CONFORM ORDONANTEI DE URGENTA 34/2014 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR, CONSUMATORUL ARE DREPTUL DE A DENUNTA UNILATERAL CONTRACTUL LA DISTANTA, IN TERMEN DE 14 ZILE CALENDARISTICE, FARA PENALITATI SI FARA INVOCAREA VREUNUI MOTIV. SINGURELE COSTURI CARE CAD IN SARCINA CONSUMATORULUI SUNT CHELTUIELILE DIRECTE DE RETURNARE A PRODUSELOR. IN ACEST CAZ, CLIENTUL SE OBLIGA SA NOTIFICE SC DEUX ADRIANS SRL, INTENTIA SA DE A RETURNA PRODUSELE ACHIZITIONATE, PRIN ORICE MIJLOC DE COMUNICARE SCRISA (E-MAIL / FAX ETC.) IN TERMEN DE MAXIM 14 ZILE CALENDARISTICE DE LA PRIMIREA PRODUSELOR.
CLIENTUL ESTE RESPONSABIL SA SE ASIGURE CA PRODUSELE SE VOR RETURNA IN MAXIM 14 ZILE CALENDARISTICE DE LA PRIMIREA COLETULUI. IN CAZ CONTRAR SC DEUX ADRIANS SRL POATE REFUZA COLETUL.TERMENUL ESTE RESPECTAT DACĂ PRODUSELE SUNT TRIMISE ÎNAPOI DE CONSUMATOR ÎNAINTE DE EXPIRAREA PERIOADEI DE 14 ZILE.
CLIENTUL TREBUIE SA NE FURNIZEZE UN CONT BANCAR IN CARE VALOAREA PRODUSELOR SE INAPOIAZA.
IN ORICE SITUATIE DE RETURNARE A PRODUSELOR (CHIAR SI CAND RETURNAREA II ESTE IMPUTABILA SC DEUX ADRIANS SRL – COLETE DETERIORATE, PRODUSE GRESIT FACUTE / GRESIT LIVRATE, PRODUSE CU DEFECTE DE FABRICATIE), ACESTEA TREBUIE SA FIE IN ACEEASI STARE, IN AMBALAJUL INITIAL, CU ETICHETELE INTACTE, FARA PETE/MIROS SI IMPREUNA CU TOATE DOCUMENTELE CARE L-AU INSOTIT (FACTURA, CERTIFICATE DE GARANTIE ETC.).
PRODUSELE RETURNATE TREBUIE SA FIE IN ACEEASI CONDITIE CA LA PRIMIRE: FARA DETERIORARI, FARA DEFECTE, MIROS,PETE,CU ETICHETELE INTACTE ETC (CU EXCEPTIA VICIILOR ASCUNSE SI EXCEPTAND DEFECTELE DEJA SEMNALATE DE CLIENT IN CORESPONDENTA CU WWW.DENIM-STORE.RO .ACESTE CARACTERISTICI LE SOLICITAM PENTRU CA PRODUSUL TREBUIE RETURNAT LA PRODUCATOR SAU REPUS LA VANZARE.
CLIENTUL SE OBLIGA CA, INAINTE DE EXPEDIEREA RETURULUI SA SUNE (LUNI PANA VINERI 9:00 A.M. PANA LA 5:00 P.M.-TELEFON: 0745707641)
TELEFONIC VI SE VA COMUNICA METODA DE RETURNARE SAU IL CITITI MAI JOS:
-RETURUL SE FACE DOAR PRIN CURIER-PLATIT SI CHEMAT DE DVS. ( ADRESA NOASTRA ESTE SC DEUX ADRIANS SRL- STR. GAVRILOV CORNELIU, NR. 180 , JUD TULCEA, –TELEFON: 0745707641 )
-PRIN SMS NE COMUNICATI NUMELE DIN COMANDA SI CONTUL IBAN PENTRU RETURNAREA SUMEI
SI DACA DORESTE (NU ESTE OBLIGATORIU) POATE TRIMITE SI E-MAIL PE ADRESA denimstore01@yahoo.com , CARE SA CONTINA:
– DATA EXPEDIERII COLETULUI
– NUMARUL FACTURII SI CONTUL IBAN
– CITESTE AICI CONTINUTUL ORDONANTEI DE URGENTA 34/2014
SCHIMBUL DE MARIME SAU PRODUS SE EFECTUEAZA DOAR TELEFONIC DE LUNI PANA VINERI 9:00 A.M. PANA LA 5:00 P.M.-TELEFON: 0745707641 , NOI NE OCUPAM IN ACEST CAZ DE EFECTUAREA SCHIMBULUI SI TRIMITEREA CURIERULUI LA DVS.
LA URMATOARELE SCHIMBURI EFECTUATE NE REZERVAM DREPTUL DE A ELIMINA POSIBILITATEA DE COLET LA SCHIMB, DOAR PRIMUL SCHIMB VI-L ASIGURAM NOI CA SI TRANSPORT DACA COMANDA DVS DEPASESTE 349 LEI, LA COMENZILE MAI MICI DE 349 LEI -CLIENTUL PLATESTE JUMATATE DE TRANSPORT SI NOI DENIM-STORE.RO CEALALTA JUMATATE.
CONDITII DE RETRAGERE
INFORMAȚII PRIVIND EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE
A. MODEL DE INSTRUCȚIUNI PRIVIND RETRAGEREA
DREPTUL DE RETRAGERE
AVEȚI DREPTUL DE A VĂ RETRAGE DIN PREZENTUL CONTRACT, FĂRĂ A PRECIZA MOTIVELE, ÎN TERMEN DE 14 ZILE DE LA DATA PRIMIRII COMENZI.
PERIOADA DE RETRAGERE EXPIRĂ DUPĂ 14 ZILE ÎNCEPÂND DE LA ZIUA PRIMIRII COMENZI.
PENTRU A VĂ EXERCITA DREPTUL DE RETRAGERE, TREBUIE SĂ NE INFORMAȚI CU PRIVIRE LA DECIZIA DUMNEAVOASTRĂ DE A VĂ RETRAGE DIN PREZENTUL CONTRACT UTILIZÂND O DECLARAȚIE NEECHIVOCĂ (DE EXEMPLU, O SCRISOARE TRIMISĂ PRIN POȘTĂ, FAX SAU E-MAIL). ÎN ACEST SCOP, PUTEȚI FOLOSI MODELUL DE RETRAGERE ALĂTURAT; FOLOSIREA LUI NU ESTE ÎNSĂ OBLIGATORIE.
PENTRU A RESPECTA TERMENUL-LIMITĂ DE RETRAGERE, ESTE SUFICIENT SĂ TRIMITEȚI COMUNICAREA PRIVIND EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE ÎNAINTE DE EXPIRAREA PERIOADEI DE RETRAGERE.
CONSECINȚELE RETRAGERII
DACĂ VĂ RETRAGEȚI, VOM RAMBURSA ORICE SUMĂ PE CARE AM PRIMIT-O DE LA DUMNEAVOASTRĂ, FARA COSTURILE LIVRĂRII, FĂRĂ ÎNTÂRZIERI NEJUSTIFICATE ȘI, ÎN ORICE CAZ, NU MAI TÂRZIU DE 14 ZILE DE LA DATA COMENZII CU PRIVIRE LA DECIZIA DUMNEAVOASTRĂ DE A VĂ RETRAGE DIN PREZENTUL CONTRACT. VOM EFECTUA ACEASTĂ RAMBURSARE FOLOSIND ACEEAȘI MODALITATE DE PLATĂ CA ȘI CEA FOLOSITĂ PENTRU TRANZACȚIA INIȚIALĂ, CU EXCEPȚIA CAZULUI ÎN CARE V-AȚI EXPRIMAT ACORDUL EXPRES PENTRU O ALTĂ MODALITATE DE RAMBURSARE; ÎN ORICE CAZ, VI SE VOR PERCEPE COMISIOANE CA URMARE A UNEI ASTFEL DE RAMBURSĂRI.
INSTRUCȚIUNI DE COMPLETARE:
INTRODUCEȚI URMĂTOARELE FORMULĂRI ÎNTRE GHILIMELE:
(A) ÎN CAZUL UNUI CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII SAU A UNUI CONTRACT PENTRU FURNIZAREA DE APĂ, GAZ, ELECTRICITATE, ATUNCI CÂND ACESTEA NU PREVĂD VÂNZAREA ÎNTR-UN VOLUM LIMITAT SAU CANTITATE STABILITĂ, DE ÎNCĂLZIRE CENTRALIZATĂ SAU CONȚINUTURI DIGITALE CARE NU SUNT LIVRATE PE UN SUPORT MATERIAL: „ÎNCHEIERII CONTRACTULUI.”;
(B) ÎN CAZUL UNUI CONTRACT DE VÂNZARE: „LA CARE INTRAȚI DUMNEAVOASTRĂ SAU O PARTE TERȚĂ, ALTA DECÂT TRANSPORTATORUL, INDICATĂ DE DUMNEAVOASTRĂ, ÎN POSESIA FIZICĂ A BUNURILOR.”;
(C) ÎN CAZUL UNUI CONTRACT PRIVIND BUNURI MULTIPLE COMANDATE DE CONSUMATOR PRINTR-O SINGURĂ COMANDĂ ȘI LIVRATE SEPARAT: „LA CARE INTRAȚI DUMNEAVOASTRĂ SAU O PARTE TERȚĂ, ALTA DECÂT TRANSPORTATORUL, INDICATĂ DE DUMNEAVOASTRĂ, ÎN POSESIA FIZICĂ A ULTIMULUI BUN.”
(D) ÎN CAZUL UNUI CONTRACT PRIVIND LIVRAREA UNUI BUN CONSTÂND DIN MAI MULTE LOTURI SAU PĂRȚI: „LA CARE INTRAȚI DUMNEAVOASTRĂ SAU O PARTE TERȚĂ, ALTA DECÂT TRANSPORTATORUL, INDICATĂ DE DUMNEAVOASTRĂ, ÎN POSESIA FIZICĂ A ULTIMULUI LOT SAU A ULTIMEI PIESE.”;
(E) ÎN CAZUL UNUI CONTRACT PENTRU LIVRAREA PERIODICĂ DE BUNURI PE O PERIOADĂ DE TIMP DETERMINATĂ: „LA CARE INTRAȚI, DUMNEAVOASTRĂ SAU O PARTE TERȚĂ ALTA DECÂT TRANSPORTATORUL INDICATĂ DE DUMNEAVOASTRĂ, ÎN POSESIA FIZICĂ A PRIMULUI BUN.”
(F) ÎN CAZUL UNUI CONTRACT CU PROMOTIA CU LIVRARE GRATUITA (LA COMENZI PESTE 199 LEI) TRANSPORTUL SE VA FACTURA CU SUMA DE 17 LEI ÎN CAZ DE RETUR.
INTRODUCEȚI NUMELE DUMNEAVOASTRĂ, ADRESA DUMNEAVOASTRĂ FIZICĂ ȘI, DACĂ ESTE CAZUL, NUMĂRUL DUMNEAVOASTRĂ DE TELEFON, NUMĂRUL DE FAX ȘI ADRESA DE E-MAIL.
DE ASEMENEA, PUTEȚI COMPLETA ȘI TRANSMITE ELECTRONIC DE PE SITE-UL NOSTRU WWW.DENIM-STORE.RO FORMULARUL STANDARD DE RETRAGERE SAU ORICE ALTĂ DECLARAȚIE NEECHIVOCĂ. DACĂ FOLOSIȚI ACEASTĂ OPȚIUNE, VĂ VOM TRANSMITE FĂRĂ ÎNTÂRZIERE, PE UN SUPORT DURABIL (DE EXEMPLU PRIN E-MAIL), CONFIRMAREA DE PRIMIRE A CERERII DE RETRAGERE.
PUTEM AMÂNA RAMBURSAREA PÂNĂ LA DATA LA CARE PRIMIM ÎNAPOI BUNURILE SAU PÂNĂ LA MOMENTUL LA CARE NE-AȚI FURNIZAT DOVADA CĂ AȚI TRIMIS ÎNAPOI BUNURILE, FIIND VALABILĂ DATA CEA MAI APROPIATĂ.
ÎN CAZUL ÎN CARE CONSUMATORUL A RECEPȚIONAT BUNURI ÎN LEGĂTURĂ CU CONTRACTUL, INTRODUCEȚI URMĂTOARELE:
(A) INTRODUCEȚI:
—
„VOM RECUPERA BUNURILE.”; SAU
—
„EXPEDIAȚI BUNURILE SAU ÎNMÂNAȚI-LE DIRECT NOUĂ SAU … [SE INTRODUCE NUMELE ȘI, DACĂ ESTE CAZUL, ADRESA FIZICĂ A PERSOANEI AUTORIZATE DE DUMNEAVOASTRĂ SĂ PRIMEASCĂ BUNURILE], FĂRĂ ÎNTÂRZIERI NEJUSTIFICATE ȘI ÎN ORICE CAZ ÎN DECURS DE MAXIMUM 14 ZILE DE LA DATA LA CARE NE-AȚI COMUNICAT RETRAGEREA. TERMENUL ESTE RESPECTAT DACĂ BUNURILE SUNT TRIMISE ÎNAPOI ÎNAINTE DE EXPIRAREA PERIOADEI DE 14 ZILE.”;
(B) INTRODUCEȚI:
„VA TREBUI SĂ SUPORTAȚI COSTUL DIRECT AL RETURNĂRII BUNURILOR.”;
—
DACĂ, ÎNTR-UN CONTRACT LA DISTANȚĂ, NU VĂ OFERIȚI SĂ SUPORTAȚI COSTUL RETURNĂRII BUNURILOR, IAR BUNURILE, PRIN NATURA LOR, ÎN MOD NORMAL NU POT FI RETURNATE PRIN POȘTĂ: „VA TREBUI SĂ SUPORTAȚI COSTUL DIRECT AL RETURNĂRII BUNURILOR, … EUR [INTRODUCEȚI CUANTUMUL].”; SAU, DACĂ COSTUL RETURNĂRII BUNURILOR NU POATE FI CALCULAT CU ANTICIPAȚIE ÎN MOD REZONABIL: „VA TREBUI SĂ SUPORTAȚI COSTUL DIRECT AL RETURNĂRII BUNURILOR. COSTUL APROXIMATIV ESTE ESTIMAT LA MAXIMUM … EUR [INTRODUCEȚI CUANTUMUL].”; SAU
—
DACĂ, ÎN CAZUL CONTRACTELOR NEGOCIATE ÎN AFARA SPAȚIILOR COMERCIALE, BUNURILE, PRIN NATURA LOR, NU POT FI RETURNATE ÎN MOD NORMAL PRIN POȘTĂ ȘI AU FOST LIVRATE LA DOMICILIUL CONSUMATORULUI ÎN MOMENTUL ÎNCHEIERII CONTRACTULUI: „VOM RECUPERA BUNURILE ȘI VOM SUPORTA COSTURILE AFERENTE.”; ȘI
(C) INTRODUCEȚI: „SUNTEȚI RESPONSABIL DOAR PENTRU DIMINUAREA VALORII BUNURILOR CARE REZULTĂ DIN MANIPULĂRI ALTELE DECÂT CELE NECESARE PENTRU DETERMINAREA NATURII, CALITĂȚILOR ȘI FUNCȚIONĂRII BUNURILOR.”
B. MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE – DESCARCA FORMULARUL AICI
COMANDA
CONFORM O.G. 130 / 2000, IN CAZUL ACHIZITIONARII DE PRODUSE DIN ACEST MAGAZINE ONLINE, FOLOSIND TEHNICILE DE COMUNICARE LA DISTANTA, NE REZERVAM DREPTUL DE A REFUZA COMENZI, DACA INFORMATIILE PRIVIND PRODUSUL AU FOST INTRODUSE ERONAT.
NE REZERVAM DREPTUL DE A REFUZA O COMANDA DIN MAI MULTE MOTIVE, PRINTRE CARE:
– PRODUSUL COMANDAT NU ESTE PE STOC;
– IMPOSIBILITATEA OBTINERII AUTORIZATIEI DE PLATA;
– IDENTIFICAREA UNEI ERORI IN INFORMATIILE DESPRE PRODUS, INCLUSIV PRETUL SAU O OFERTA PROMOTIONAL;
– COMANDA NU SATISFACE STANDARDELE NOASTRE DE CALITATE
DACA INTERVIN PROBLEME LA O COMANDA VA VOM CONTACTA. NE REZERVAM DREPTUL DE A REFUZA O COMANDA IN ORICE MOMENT AL PROCEDURII DE COMANDA.
NE REZERVAM DREPUL DE A SCHIMBA PRETURILE DE VANZARE ALE PRODUSELOR PREZENTATE, ATUNCI CAND CONSIDERAM NECESAR. PRETURILE INCLUD TVA.
PRODUSELE RETURNATE TREBUIE SA FIE NOI, NEFOLOSITE SI LIVRATE IN AMBALAJUL ORIGINAL. NE REZERVAM DREPTUL DE A REFUZA SI IMPLICIT DE A TRIMITE INAPOI CATRE DVS. ORICE PRODUS CARE NU INDEPLINESTE INTOCMAI CONDITIILE DE RETURNARE, ESTE UZAT FIZIC SAU DETERIORAT. NU SE ACCEPTA RETURNAREA PRODUSELOR FOLOSITE,CU ETICHETELE LIPSA, CU URME DE PURTARE/PARFUM/PETE/ SI / SAU CU AMBALAJUL DETERIORAT.
TOATE COMENZILE SUNT STOCATE IN BAZA NOASTRA DE DATE. VA RUGAM INSA SA PASTRATI CORESPONDENTA CU NOI SI SA NE CONFIRMATI COMANDA.